Sahte Takipçiyle Organik Takipçiyi Nasıl Ayırırız?

Günümüzde en çok sosyal medyada markaların dikkat ettikleri noktalardan biride takipçi sayısıdır. Yüksek geri dönüşler getirdiği gerekçesiyle birçok marka pazarlaması için ciddi bütçeler ayırıyor. Kanaat önderlerinin ürünleri ile görünmesi , hizmetlerini denemesi için markalar adeta sıraya giriyorlar.

Geniş kitlelerin takip ettiği bir hesap haline gelmek bir gecede olacak bir şey değildir. Satın alınan takipçiler, takip artışında ani artışlara sebep olur. Sonra tekrar hızına geri döner. Ama en büyük amacınızın organik takipçi olması daha iyi olur. Hem belirli bir ivme hem de düzenli bir artış gösterir hem de beğeni daha çok olur

Sizinle ilgilenen takipçileri görmezden gelebilirsiniz elbette ama o kişilerin sahte takipçileri haricinde. Sahte takipçileri olduğu için bu sizin etkileşiminizi zarar verebilir. Bu sizin kişisel sosyal medya hesabınız değil, markanızın sosyal medya hesabıdır. Her noktasında dikkatli olmalısınız. Markanız için her şeyde dikkatli olmalısınız. Sahte takipçiler ve takipçi satın almalar neden zararlıdır? Öncelikle markanıza zarar verirler. Burada en önemli gerçekliktir. İnsanları etkileyebilecek aranızdaki bağdır.