Açık Hava Reklamları ve Medya Planlama
Açık hava reklamları (Outdoor Ads); cadde, sokak, yollarda, duraklarda, metro ve tramvay istasyonlarında ve havaalanları, otogarlarda bulunan dijital ve basılı billboard, totem gibi araçlarlar kullanılarak yapılan reklam çalışmasıdır. Doğrudan hedef kitleye ulaşmak konusunda etkili bir reklam yöntemi olan açık hava reklamları marka bilinirliğinin artırılmasında da önemlidir.
4000 m2 alana yayılan üretim tesisi, teknolojik altyapı ve uzman kadromuz ile Creatag Medya İzmir Açık Hava Reklamları olarak Türkiye’nin her yerine hizmet vermekteyiz.
Medya planlaması ise, reklam verenlerin verimliliğini ölçmek ve yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için reklam çalışmasına başlamadan önce yapılan çalışmaların tamamını kapsayan süreçtir. Medya planlaması, açık hava reklamları da dahil olmak üzere her türlü reklam çalışmasının ilk adımıdır. Medya planlaması ile verilmek istenen reklamın başarısı ve verimliliği öngörülebilmektedir.
Ayrıca Creatag Medya olarak medya planlaması kapsamında PR çalışmaları ve TV reklam planlaması da yapmaktayız.