E-Ticaret Siteleri ve Yazılımları Nasıl Olmalı?
E-ticaret, internet üzerinden insanların belirli sistemler ve ödeme yazılımları üzerinden ürün/hizmetleri para karşılığı satması ve/veya alması olarak tanımlanmaktadır. En yalın haliyle yüzyıllardır yapılan ticaretin elektronik versiyonu olarak nitelendirilmektedir. İnternet üzerinden ürün/hizmet satma/alma olarak tanımlanan e-ticaret, günümüzde sanal mağazalar aracılığıyla firmaların hızlı bir şekilde müşteriye erişmesini kolaylaştıran bir yeniliktir. Eskiye göre bakıldığında firmaların ticaret yönetimini kolaylaştırmaktadır.
Firmanın satış ağına uygun bir e-ticaret sitesi tasarımı yapılmalıdır. Kurumsal kimliğini tamamlayan, satış yaptığı alana hitap eden tam olarak firmanın amacına ve müşteri kitlesine hitap eden bir tasarımın varlığı firmaya avantaj sağlayacaktır. Aynı zamanda başarılı bir e-ticaret sitesinde özgün tasarımın yanı sıra bir takım özelliklerin de bulunması önemlidir; Filtreleme modülü, Stok takip sistemi, Sipariş takip sistemi, E-ticaret sitesinde iade, satış, gizlilik ve güvenlik adına alışveriş sözleşmeleri, Kupon sistemi, Haber ve duyuru sistemi, 3D güvenli alışveriş, SSL sertifikası ve güvenli alışveriş sistemi, Hediye çek sistemi, Üyelik oluşturma, profil açma, Sınırsız ürün ekleme ve Kargo takip sistemi gibi modüller iyi tasarlanmış bir e-ticaret sitesinde olması gereken önemli özelliklerdendir.
Siz de markanızın bilinirliğini artırmak, e-ticaret ile internetin satış imkanlarından yararlanmak ve daha fazla kişiye kolayca erişim sağlamak istiyorsanız Creatag hizmetlerinden faydalanabilirsiniz. www.creatag.com.tr web adresinden kolayca Creatag ile iletişime geçebilir ve dijital reklam ajansımızı tanıyabilirsiniz.